AAN / AFmelden van flitsers Bel 0909-9596 (55cpm)

Navigatie

Hoofdmenu

Juridisch

Snelheidscontroles

Diversen

Shop

FlITSRAP CD

een muziekale must voor iedere automobilist, die bij een heterdaadje de flitsdiender(s) speels op zijn onrechtmatig handelen van repliek kan dienen.

BESTEL HIER

Links

Auto's

Financieringen

Verzekeringen

Sponsors

Juridisch platform

FRUSTRATIE RUBRIEK

FRUSTRATIE RUBRIEK voor weggebruikers, die hierin hun ergernissen over de flutboetes (lees verkapte snelheidsbelastingen) en het gevoerde wegenbeleid (lees wanbeleid) van de overheid af kunnen reageren. Structurele misbruik van belasting / gemeenschapsgelden kunnen in overleg geplaatst worden in rubriek falende ambtenaren. Email redactie

Bert

Aan flauwekul boetes erger ik mij kapot, maar erger nog is het kankergezwel dat de overheid bij mij kweekt tegen alles wat met ambtenarij en politiek te maken heeft. De ontsporing zit hem met name hierin, dat men denkt ongelimiteerd en ongepast in mijn zakken te kunnen gaan graaien en een diarree van regels en regeltjes op te kunnen leggen, die, nog afgezien van de kosten, te belachelijk zijn voor woorden. Sanktie op sanktie. Kenmerkend voor den “Ollanders” is dat ze dat soort nieuwe dweil instrukties uit Den Haag klakkeloos volgen, zonder daarvoor al te veel heibel te maken. Als ze morgen verordenen, dat we allemaal in een minirok naar het werk moeten op straffe van een boete, dan zul je zien dat den “Ollanders” zelfs in hun onderbroek komen ! Wat een bedorven politiek in de Tweede en Eerste (slaap)Kamer, die klakkeloos alles maar slaafs jaknikkend accepteren. Hoogste tijd voor 'n nieuwe politieke wind om al deze geldgraaiende bureaucratische uitvinders, die ieder voor zich op eigen eilandjes allerlei verlammende bedenksels uitbroeden te verplichten in therapie te gaan om elke ochtend voor te lezen  het handboek "Normen en Waarden" hoofdstuk " Klantvriendelijk omgaan met de burger ".  Vraag Bert voor advies. 

Bert

Ik voel me konstant begluurd op de autowegen met al geloer langs de bermen. Ik tuur meer op mijn snelheidsmeter, dan ik op het verkeer let. Gewoon om gek van te worden. Levensgevaarlijk en zal je zien dat er vandaag of morgen een complete kettingbotsing met veel doden vallen. Maar dat kan die verkeersofficier bij jullie mr. Speen niks schelen, die blijft geld afpersen met zijn (laser)pistolen. In ieder geval hij is gewaarschuwd en ook meteen maar de politiek. Die moest maar eens dit geflits rap terugdraaien en op een christelijke manier geld gaan inzamelen. Voor meer advies kan je altijd terecht bij Bert.

Beau, Marielle en Liselotte

we haten flitSPALEN WANT ONZE OUDERS MOETEN HIERDOOR BOETES BETALEN EN WIJ KRIJGEN HIERDOOR MINDER GELD VOOR KLEREN! 

D. de groot

Door de bekeuringen die mijn vader onnodig krijgt van meneer de politieagent kan mijn moeder geen eten meer voor ons kopen en is onze voorraadkast leeg. Nog 1 bekeuring en we zijn blut riep mijn vader. Nieuwe kleren hebben we bijna niet meer, alleen een paar met wat gaten en scheuren.Morgen moet mijn vader weer naar het bureau maar dan om zijn nieuwe auto in te leveren. Dezelfde agent die mijn vader 10-tallen bekeuringen heeft gegeven voor dubbel parkeren, terwijl de auto helemaal niet dubbel stond. Mijn vader zei daar wat van en toen kreeg ie nog een bekeuring erbij voor belediging van een ambtenaar of zoiets. Dit kan niet langer meer, want ik wil nieuwe kleren, ik wil koekjes bij het drinken en een echt biertje ipv alleen maar kraanwater.

Guus Pol

Ik vind het wel lachen in deze rubriek als het niet zo triest gesteld is in Nederland. Nooit een bekeuring gehad, maar met al dat gelaser (2 km te hard ) nu regelmatig. Maar geen agent was beschikbaar toen een inbreker in mijn tuin stond. Er moest eerst wat gestolen worden! Toch een vreemd volkje in Den Haag, die dit idiote (flits)beleid uitbroeden. 

Cocaïnesmokkelaars die betrapt worden op Schiphol, krijgen geen boete of dagvaarding en hoeven niet de cel in als ze onder de 3 kilogram blijven met hun smokkelwaar.De maatregel is genomen om te voorkomen dat het justitieel apparaat overbelast raakt. Betrouwbare bronnen bevestigen dat dit de nieuwe richtlijn is van justitie minister Jan Piet Hein Donner en ook op de lijst gezet wordt van maximaal vrij in te voeren produkten als 200 sigaretten,300 gram thee etc.TT 12 dec03 
 

A.P. J. Hilhorst

Meer blauw op straat laat me niet lachen. Ook deze agenten moeten hun flitsomzet halen en zullen als struikrovers met laser kanonnetjes nog meer geld plukken van de argeloze automobilist,als hij/zij per ongeluk enkele kilometers te hard heeft gereden

John van den Dongen

Een bekeuring mag slechts bedoeld zijn als een correctie wegens fout (weg)gedrag en niet om gaten in de begroting te dichten.

Paul

Na vele jaren naast een woonwagenkamp te hebben gewoond, weet ik uit ervaring dat de overheid helemaal niet geinteresseerd is in het handhaven van haar regels of beschermen van haar burgers. Het enige dat telt is geldgraaien om de schatkist te vullen. Onder de smoes van handhaving en veiligheid wordt een spelletje gespeeld met de toch al zo geplaagde automobilist. Massaal worden we gewoon belazerd. De grootste misdaad in dit land is een paar kilometer te hard rijden of fout parkeren. Voor echte criminelen en frauderende (bouw) ambtenaren is geen tijd. BAH, stelletje huichelaars. 

frans

Waar blijft de POEN, die ik jaarlijks aan boetes betaal ? Voor bijna een half miljard euro wordt er geflitst. Minder moeite zou ik hiermee hebben, als dit geld ook GEHEEL ten goede komt aan de mobiliteit ipv te verdwijnen in de zakken van de geldgraaiende (CJIB) ambtenaren met hun peperdure kantoor in Leeuwarden. Al jaren blijf ik door een falend overheidsbeleid nog steeds rijden over smalle weggetjes uit 1950 met gevolg dat ik nog steeds dagelijks in files sta. Extra financiele schade voor mij, naast mijn BPM betaling, wegenbelasting, benzineaccijns etc. jaarlijks van nog eens duizenden euro's

J. Van Oostveen

“VIER GEWONDEN NA REMMEN BIJ FLITSPAAL“ misschien kan verkeersofficier Spee dit berichtje uit de Telegraaf van 7 aug 2001 naast zijn “eigen onderzoek” plaatsen, waarin de automobilist wijs gemaakt wordt, dat van ongelukken bij flitspalen geen sprake is.De vele remsporen op de linkerbaan bij flitspalen tonen het tegendeel aan en maken duidelijk dat wel degelijk zwaar wordt afgeremd. Voor de hierdoor ontstane kop-staart botsingenbij flitspalen lijkt mij mr. Koos Spee persoonlijk aansprakelijk.
Hij is ieder geval gewaarschuwd. 

Op de A50 bij Ewijk heeft zich een kettingbotsing voorgedaan. Daarbij is één dode gevallen. Twee vrachtwagens en vijf personenauto's reden op elkaar in. De snelweg was geruime tijd afgesloten. Teletekst 2 dec.2003 

w.feenstra

Totale kortsluiting zit er tussen de oren van flitspalendiender mr. Koos Spee. Als Koos inderdaad geen verkeersslachtoffers wil, dan moet hij onmiddellijk op de barricade gaan staan en ALLE 6.000.000 AUTO’S OP DE WEG DIRECT GAAN VERBIEDEN, inclusief het gebruik van zijn eigen auto. Geen slachtoffers zullen er dan meer vallen, ook niet zijn kind! Huichelachtig wordt het autorijden echter door Spee en consorten “een beetje” toegestaan om toch maar vooral niet de jaarlijkse HALF MILJARD euro flitsboetes niet mis te lopen van automobilisten, die per ongeluk een paar km te hard hebben gereden.
Als Spee staat voor zijn slogan “elke doden is er één teveel”, is het ziekenhuis zijn ideale werkterrein en moet hij daar direct gaan solliciteren.Jaarlijks worden in ziekenhuizen meer dan 50.000 mensen opgenomen tgv ongewenste effecten van genees middelen. Een 3000 mensen overlijden door medische fouten en zijn er jaarlijks 6000 doden te betreuren, waar gaan haan naar kraait. Dit zijn hogere prioriteiten dan automobilisten genadeloos met bagatel boetes te vervolgen 

J. Van Oostveen

Verkeersofficier mr.Koos Spee verkondigt bij herhaling,dat flitspalen uitsluitend bij gevaarlijke verkeerssituaties geplaatst worden. Verbazingwekkend is het dan, dat (radar) detectoren, die tegen deze gevaarlijke verkeersituaties waarschuwen, worden verboden!. Blijkbaar gaat het bij flitspalendiender mr. Koos Spee toch niet echt om verkeersveiligheid maar om ordinair geld plukken bij automobilisten ! 

H.C.Westerink

Flitspalen worden bij voorkeur geplaatst op kaarsrechte (snel)wegen, waar het makkelijk scoren is. Het zou erg naief zijn om flitspalen op (gevaarlijke) locaties neer te zetten als het aantal binnen te halen boetes onhaalbaar wordt. Met de nu weer bedachte prestatiecontracten, zullen de boetes door de inspanningsverplichting bij de politie nog meer toenemen. Justitie heeft heeft hiermee de ideale smoes gevonden, dat voor het lastige werk om boeven te vangen, echt geen tijd meer voor is. 

joris crombez

ik ben om 1 uur s'nachts gisteren geflitst. Op een lange rechte baan waar 50 de toegestane snelheid is,en er totaal geen verkeer was. volgens mij was dit geen onverantwoord rijgedrag. dit is puur om de staatskas te vullen.

Th.Bremer

Kan "zero tolerance" hoofd Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie.mr. Koos Spee mij uitleggen, waarom links rijden zo gevaarlijk is en zonodig hiervoor absurde boetes gevorderd worden ? In oa de V.S. en Canada blijven automobilisten keurig in hun rijstrook rijden, waarbij links/rechts inhalen zonder problemen gebeurt. Het geldplukken bij "linksrijdende" automobilisten in Nederland is hiermee overduidelijk

J. Van Oostveen

Bert Woudenberg, de bekende roeptoeter van 3VO, roept weer dat billboards, reklame, kunst etc langs de wegen verboden moet worden. Automobilisten zouden hier teveel voor remmen en het milieu ernstig met CO2 gassen vervuilen ! Tegenstrijdig promoot dezelfde roeptoeter wel de 2000 landelijke flitspalen, die een constante stroom van bruusk afremmen veroorzaken met naar verhouding veel meer CO2 uitstoot. Wel dom Bert om daar eerst niet aan te denken. Of zijn de miljoenen euro’s flitspalen opbrengsten ook voor 3VO toch belangrijker dan milieu en veiligheid ? 

P.v.d.Nadort

Gerechtigheid. Bestaat dat nog in Nederland? De grootste crimineel krijgt tegenwoordig vrijspraak. Omdat ik 6 km te hard achter de ziekenauto reed, die mijn vrouw naar het UMC bracht, ben ik geflitst en moet ik boete met eventueel celstraf als ik niet betaal. Als dat de bedoeling van flitspalen is dan hebben wij met een criminele overheid te maken. 

bbob

We hebben allemaal gelezen dat ze het in Leeuwarden extra druk hebben gekregen met al die bezwaarschriften.
Om deze ambtenaren wat harder te laten werken deze geinige aktie
- Gebruik bij de betaling nooit de acceptgiro maar een overschrijvingskaart.
- Maak het totaalbedrag in 2 keer over (of 3x voor als je er erg gepakt bent), dit wel voor de uiterste datum.
- Om het geheel nog leuker te maken, betaal een Euro of een halve euro teveel. Dit krijg je automatisch terug of je kunt hem terugvorderen. Veel plezier, je krijgt nog enige lol voor je geld en als iedereen dit doet loopt de boetemachine ook geheid vast.

HR /jandeboer

hi bbob , ik vind dat een goed idee en wil dat zelf opvolgen want ik krijg binnenkort een boete van 28 euro dus maak ik er 30 van en betaal in 3 keer dus 2 euro teveel . een oproep aan iedereen om ditzelfde te doen dus net als bbob zegt heb je nog lol van je boetes hahaha.
PS ook leuk is om je bezwaarschrift naar het cjib te sturen ipv de rechtbank. Dan zijn ze wettelijk verplicht de brieven door te moeten sturen, kost ze ten minste 1 brief meer ;-)

Hugo Hanssen

Ik betaal standaard een euro te weinig, Ik heb nog nooit een vordering gehad op dat tekort. 

Kees van dielen

Ik weet ook een goeie, stuur je bezwaarschrift naar het antwoordnummer 7075, 8900 WC Leeuwarden (kost dan ook geen postzegel) of faxen naar CJIB faxnr. 058-2156038. Het CJIB moet dit weer doorsturen naarde Officier van Justitie met kans op fouten en vertragingen. Verstuur bezwaarschriften altijd bijna op de laatste dag met grote kans ook dat de stukken “weg “ zijn, dan wel door het tijdsverloop de boete gaat verlopen, zie succesvolle uitspraken homepage flitsboetes (justitie en kantonrechters dienen beroepschriften tijdig te behandelen ....).

G.Brandt

De politie kan alleen maar mensen pesten en makkelijke snelheidsovertredingen geven omdat je per ongeluk 5 of 6 km te hard rijd, of nog makkelijker een parkeerboete. Je kunt in dit land beter mensen doodschieten of doodslaan want dan wordt er voor je gezorgd en moet je niets betalen, sterker nog dan wordt je door het halfzachte justitiele gedoogbeleid in de watten gelegd.
Zoals Pim Fortuyn het al verkondigde "justitie moet op de schop". 

A.M.L.Maas, Rotterdam

In Nederland wordt alleen te hard rijden vervolgd en worden boetes geïnd onder het mom van z.g. verkeersveiligheid. Geen tijd is er meer voor de ... tig ernstige aangiften, waaronder geweldsmisdrijven en inbraken. Wanneer breekt de door prof.dr. W.S.P. Fortuyn los gemaakte golf van gezonde verstand ook eens door bij deze regering en ook de politie wordt ingezet voor het vangen van boeven, waardoor de geloofwaardigheid van justitie weer kan worden hersteld ! 

Brummans

De opgelegde sanctie van f.60.- voor 4 km te hard rijden op entoegestane snelheid van 100 km/ uur is een beledigende klap in mijn gezicht. Tandenkarsend zal ik de boete voldoen. Maar het CJIB zou zich dood moeten schamen voor medewerking aan deze fratsen, ons opgelegd door een onkundige regering. Apeldoorn, L.W Brummans ( oud hulpoficier van justitie). 

Rudy

Godver, godver, 6 boetes in 4 weken... En dan op 1 na allemaal van die zeik vertredingen van 10 kilometer. Ik pak ze wel terug met mijn belasting aangifte. Moet iedereen doen, dan leren, die haagse regenten eens hoe ze normaal met burgers om moeten gaan in plaats van steeds maar geldgraaien. 

M. Kaspers

Als politie en justitie net zoveel creativiteit, tomeloze inzet en vasthoudendheid aan de dag zouden leggen bij het bestrijden van criminaliteit als automobilisten pakken, die een paar kilometer te hard hebben gereden, dan zouden wij nu in een crimineel-vrij Nederland wonen. 

M. Kaspers

Als politie en justitie net zoveel creativiteit, tomeloze inzet en vasthoudendheid aan de dag zouden leggen bij het bestrijden van criminaliteit als automobilisten pakken, die een paar kilometer te hard hebben gereden, dan zouden wij nu in een crimineel-vrij Nederland wonen. 

M. Kaspers

Justitie misbruikt haar bevoegdheden op grond van de wegenverkeerswet. Tip voor elke automobilist maak altijd tot in hoogste instantie bezwaar. Met de kant en klare bezwaarschriften van WWW.FLITSBOETES.NL is dit snel gedaan. Als eenieder hieraan meewerkt ontploft de CJIB boetemachine vanzelf. Een dankbaar initiatief van WWW.FLITSBOETES.nl

R.de Vries

Leugens verkondigt verkeersofficier Mr.Koos Spee van bureau verkeershandhaving te Soesterberg in het Telegraaf artikel van 20 november dat boetes zijn afgenomen. Integendeel,in 1999 werden al 1.1 miljoen meer boetes uitgedeeld dan in 1998 en stijgt jaarlijks met miljoenen guldens. Korps politie Haaglanden verwijderd zelfs tijdelijk camera's uit flitspalen omdat het aantal bekeuringen administratief niet meer te verwerken zijn. De opbrengst van f.700 miljoen gulden is dan ook een ware goudmijn voor de overheid. Of mr. Spee kan niet tellen of moet in ruil voor zijn overheidssalaris met vette Mercedes C220 CDI (zal ook wel betaald zijn van de flitsgelden) dit van zijn CJIB baas met verstand op nul en blik op oneindig de burger trachtte wijs te maken. 

R. Lancee

Verkeersofficier van Justitie, Koos Spee is volkomen vervreemd van de maatschappij en verworden tot ordinaire belastinginner. Door een heksenjacht te ontketenen op overtreders van knullige snelheidsregels wordt de gewone man een vijand van de autoriteit en verliest met name de politie gezag en aanzien. Zeker als er nog eens 1.000.000 aangiftes terzijde worden geschoven omdat daar geen mankracht voor is. Dienders in Nederland worden zodanig gefrustreerd, dat ze, om niet zelf in de problemen te komen, eerder nog een blokje omlopen dan achter (winkel)dieven aan te gaan. 

Trudie

Verkeersofficier van Justitie, Koos Spee is volkomen vervreemd van de maatschappij en verworden tot ordinaire belastinginner. Door een heksenjacht te ontketenen op overtreders van knullige snelheidsregels wordt de gewone man een vijand van de autoriteit en verliest met name de politie gezag en aanzien. Zeker als er nog eens 1.000.000 aangiftes terzijde worden geschoven omdat daar geen mankracht voor is. Dienders in Nederland worden zodanig gefrustreerd, dat ze, om niet zelf in de problemen te komen, eerder nog een blokje omlopen dan achter (winkel)dieven aan te gaan. 

Trudie

Flitspalen worden geplaats om de verkeersveiligheid te vergroten? Ik rij op een vrij donkere weg en wordt recht in mijn gezicht geflitst. Ik was totaal verblind en schoot bijna de berm in. Ik denk dat er juist aanrijdingen ontstaan door deze manier van flitsen en lijkt mij de overheid aansprakelijk als ik in het ziekenhuis belandt ! 

Ferry

Er wordt overal zoveel geflitst dat de gemiddelde automobilist niet meer op de weg let maar op zijn kilometerteller. 

Cees Veldhuis

Na 25 jaar uniform dienst en thuiszittend met een burnout (nu eens geen steen tegen mijn hoofd) kan ik het Telegraaf artikel van prof.B.Smalhout over de nonsens boetes voor een paar km te hard rijden volmondig beamen. “Blauw” moesten wij ons schrijven aan bekeuringen, waardoor er nauwelijks nog tijd was tasjesrovers, zakkenrollers, drugsmokkelaars, straatvandalen, draaideurcriminelen, fietsendieven op te pakken. Dit had geen prioriteit. Belangrijker waren de boetes. Werd ons maandelijkse quotum niet gehaald dan dreigde de bonussen te vervallen met gevolg geen (nieuwe) kantoormiddelen, computers etc. Zelfs je bevordering liep gevaar als je te laag scoorde! Een diender is allang geen dienaar meer, maar een vertegenwoordiger van de incasso stichting “OVERHEID”. Als er volgend jaar nog meer geld moet worden binnengehaald, dan zie ik ook het geweld tegen agenten, die tegenwoordig nauwelijks nog respect hebben, alleen maar toenemen. Zaandijk,Cees Veldhuis.(ex-politieagent) 

Telegraaf

De Nederlandse Politiebond waarschuwt haar leden voor repressailles wanneer er te weinig bekeuringen worden uitgedeeld. Dit is het gevolg van prestatiecontracten die de korpsen met minister Remkes zijn aangegaan. De hoofdcommissarissen moeten er streng op toezien dat agenten hun quotum halen. Gebeurt dit niet dan volgen er maatregelen waarbij ontslag niet is uitgesloten. De politie schrijft nu voor kleine overtredingen veel sneller een bon uit.

J.Adriaans

Door gebrek aan mankracht gaan bendes, die maandelijks voor miljoenen aan diefstallen plegen vrijuit. De agenten in Z-Limburg hebben het te druk bezig met bonnen uitschrijven. Minmaal moet jaarlijks van het CJIB Leeuwarden 20.000 snelheidsbonnen, 6000 roodlichtverbalen, 6000 voor niet dragen van gordels, 600 voor rijden zonder helm en 300 voor drankrijders “omzet” gehaald worden. Te weinig tijd blijft over om achter criminelen aan te gaan. Ik kan het de automobilist niet meer uitleggen en kan je beter een rood verkeerslicht jatten dan er doorheen rijden. Heerlen, 14 nov.01 J.Adriaans, oud CIDer en 27 jaar werkzaam in Z-Limburg. 

Bram

Door gebrek aan mankracht gaan bendes, die maandelijks voor miljoenen aan diefstallen plegen vrijuit. De agenten in Z-Limburg hebben het te druk bezig met bonnen uitschrijven. Minmaal moet jaarlijks van het CJIB Leeuwarden 20.000 snelheidsbonnen, 6000 roodlichtverbalen, 6000 voor niet dragen van gordels, 600 voor rijden zonder helm en 300 voor drankrijders “omzet” gehaald worden. Te weinig tijd blijft over om achter criminelen aan te gaan. Ik kan het de automobilist niet meer uitleggen en kan je beter een rood verkeerslicht jatten dan er doorheen rijden. Heerlen, 14 nov.01 J.Adriaans, oud CIDer en 27 jaar werkzaam in Z-Limburg. 

Bram

Wel boetes betalen voor 4 km per uur te hard, maar als ik me helemaal vol vreet met cocaine wordt ik naar huis gestuurd.

Rogier

Stond geparkeerd en was 15 minuten te laat. 15 minuten zou anders 20 cent gekost hebben, nu kost het me 45 euro plus de 15 minuten dat ik te laat was. Ik denk dat ik een Antilliaans paspoort ga kopen en 2,99 kilo coke ga smokkelen. Is goedkoper, kost namelijk helemaal niets (eenmalige aanschaf vals paspoort)en je mag het eerste beste vliegtuig weer terug, kan je weer een vrachtje meenemen. Nederland rechtstaat FORGET IT ! 

J. Verniers, Arnhem

Absurd ons rechtsysteem. Voor moedwillige vernielingen aan mijn auto ging de dader vrijuit, maar toen ik per ongelijk de max.snelheid met een paar km had overschreden werd ik genadeloos achtervolgd en door justitie als misdadiger behandeld.

fouk jansen

Als ik gepakt wordt omdat ik 4km te hard rijdt moet ik veel geld betalen. Als ik vervolgens door een kamp heen rijdt stinkt het naar de weed en wordt huisvuil openlijk op straat verbrand. Dat kan dan weer wel, daar wordt nix tegen gedaan. Justitie lijkt mij geestelijk flink in de war. 

Pieter dijkstra

Ik ben bekeurd omdat mijn voorste mistlampen aanstonden. Ik wist het niet eens omdat het desbort lampje,voor mij niet zichtbaar was. Gewoon uitzetten en voortaan opletten, was er niet meer bij. Met een boete en behandeld te zijn als een misdadiger mocht ik verder rijden. Vind de poltie het nog gek dat ze af en toe in elkaar geramd worden, daar vraag je toch om ! 

Dunja

alles doe ik op de fiets,zo'n 100 km per week ga ik 1x met de auto naar zwemles met mijn zoon, staan ze in het donker op de marathonloop in eindhoven, waar notabene al een flitskast staat, mij te knippen. Zielig hoor, je politie is je beste vriend, nou bij mij niet meer. 

Hugo

Dagje naar Amsterdam, betaald parkeren natuurlijk €13,- kwijt, deuk in deur geschopt. Politie kan niets doen. Bij brugrestaurant gegeten, twee wieldoppen gejat, politie kan niets doen, dag later mijn auto staat geparkeerd, deuk in gereden door jan met de korte achternaam , politie kan niets doen. s' Avonds bij Gouda aquaduct, beetje gas bijgegeven om vrachtauto ruimte te geven. FLITSSSSSSS 4 A 5 KM TE HARD!!!! Ongelooflijk stelletje ..... (om dit in te vullen is van Dale te klein voor) 

Mad Max

Het ergste van alles is dat al die boetes in Nederland door het volk wordt geaccepteerd, het is een soort extra belasting geworden, een bijzonder treurige ontwikkeling.

Eric Bernard

 Ik ben taxichauffeur in Amsterdam en wil even 'n verhaal over laseren aan jullie kwijt. Ik reed in de nacht van dinsdag /woensdag 9 juni om 1 uur op de ring A10 west richting coentunnel.

Tussen de afslag Bos en Lommer en de afslag Havens west waren er twee rijbanen afgesloten (de meest rechtse rijbaan was nog open) en was de snelheid op de matrixborden op 70 km/u gezet. Ik dacht;"wegwerkzaamheden" en ging dus daarom ook 70 rijden, want ik ben van mening dat als er mensen aan het werk zijn in ieders belang je ook je snelheid daar aan moet aanpassen.

Ik was stomverbaasd toen ik zag dat "de jongens van Spee" daar aan het laseren waren en er helemaal geen wegwerkzaamheden waren!!! Later die nacht, om drie uur, moest ik daar weer langs en toen stonden ze er nog! En nog steeds geen wegwerkzaamheden!?! Ik heb toen de politie Amsterdam gebeld om te vragen waarom ze daar aan het laseren waren. Mevrouw agent zou het gaan uitzoeken en zou mij later terugbellen wat zij ook deed. Zij vertelde mij dat ze rijkswaterstaat had gebeld en die hadden haar verteld dat er op dat gedeelte geen wegwerkzaamheden waren en er dus ook geen snelheidsbeperkende maatregelen waren aangevraagd. Volgens haar was het ook geen gemeentepolitie die daar aan het laseren waren, maar ik ben daar twee keer langs gereden en er stond wel degelijk 'n politiebusje met twee agenten en dat zei ik haar ook.

Ik heb m'n verbazing uitgesproken over het feit dat ze die twee rijstroken enkel en alleen hadden afgezet en de matrixborden op 70 hadden gezet om weer eens te kunnen scoren!!!

Diezelfde nacht heb ik ook naar de Telegraaf gebeld met dit verhaal en ook daar waren ze verbaasd hierover.De volgende dag werd ik door de redactie weer teruggebeld om nogmaals m'n verhaal te vertellen. De man die belde is hoofdredacteur binnenland (zijn naam ben ik helaas vergeten, Menno .... geloof ik) en vond het ook belachelijk. Hij zij dat het misschien wel geplaatst zou worden, maar moest natuurlijk wel eerst eea natrekken voordat het geplaatst zou gaan worden.

Oke beste mensen, ik heb weer met eigen ogen kunnen zien waar de boefjes van Spee toe in staat zijn. Het is toch niet te geloven he, maar wel waar. (helaas)"keep up the good work" Gisteren heb ik mij opgegeven als donateur. Eric Bernard.

Gerard B.

Het is belachelijk dat je constant de snelheidsmeter in de gaten moet houden, bang dat je een paar kilometer per uur te snel rijdt. Tijdens mijn woon/werk ritje van 20 minuten kijk ik wel 100 keer op mijn kilometerteller om te controleren of ik niet iets te hard rijd.. Door het steeds maar gefixeerd kijken op de snelheidsmeter en daardoor minder op het verkeer onststaan soms gevaarlijke situaties. In de bebouwde kom rijden sommige mensen nog minder dan 50 km/u blijven om toch maar niet geflitst te worden. Hoeveel automobilisten zullen dan geen gevaarlijke inhaalmanoeuvres uithalen. Deze overheid dient direct gestopt te worden met hun maniakale maatregelen lees geldklopperij bij automobilisten.

Rob Brockhus

Niemand hoeft Justitie iets te verwijten. De door uzelf gekozen "VOLKSVERTEGENWOORIGERS" hebben namens u besloten dat er per jaar voor 60 miljoen gulden meer aan boetes moesten worden opgelegd en geïnd om de begroting van Justitie meer dekkend te krijgen. Wanneer u dus bezwaar hebt tegen machtsmisbruik, want dat is het echt, dan moet u maar eens nadenken bij de komende verkiezingen op welke partij te stemmen. Met flitsende groet, Rob Brockhus, webmaster Sociale Databank Nederland (WWW.sdnl.nl) een site tegen corruptie, machtsmisbruik, nalatigheid, collusie en verplichte procesvertegenwoordiging

Tim

Over een paar dagen mogen we weer stemmen. Of het nu links om of rechts om is, belazerd worden we toch. Het enige wat ons te doen valt is een protest stem uit te brengen. Niet dat Pim morgen de flitspalen laat weghalen maar misschien leren die Jip en Janneke's in Den Haag toch eens te luisteren naar de kiezers!

Peet Kleeven

Rijd ik midden in de nacht (3.00 uur) vanaf schiphol richting huis, krijg ik een boete omdat ik 5 km te hard reed op een weg waar absoluut geen verkeer was. Belachelijke en wat een bekrompen landje. Hoe tolerant blijven wij nog met al die bagatel boetes als bouwfraudes van miljoenen euros voor een happekrats afgekocht worden door justitie (benk Korthals). 

Marcel Buunk

Bericht: Ik ben 20 jaar en 2 x geflitst in 2 jaar. Natuurlijk was dit geen pretje, maar.... van mijn hoeven de flitspalen niet weg, ze helpen voor mij zeker en ik pas m'n snelheid aan. Vergelijk het eens met belgië. Daar wordt ik in de bebouwde kom met 90 km per uur ingehaald waar 50 toegestaan is. 

Kicki Franssen

Vroeger kreeg je een boete van 80 gulden en nu krijg je bij het minste of geringste een boete van 86 euro. Ik vind dit gewoon absurd of ziet de regering de burgers als een stelletje randdebielen, waar zoveel mogelijk financieel geplukt van kan worden. 

koen baars

Ik vind het goed om autmobilisten een flinke financiele douw te geven als zij de snelheid fors overtreden, maar ik geloof niet dat het uitschrijven van boetes voor snelheidsovertredingen kleiner als 10 km/h substantieel bijdragen aan een grotere verkeersveiligheid. Onder de 10 km/h kun je beter spreken van SNELHEIDSBELASTING ipv een boetes.

P.SCHOTTEN

Een Seat voor mij minderd zijn snelheid van 80 naar 60,Ik haal hem in met een snelle actie.Als ik naast hem ben en hem een jeweetwel blik toewerp, merk ik de apparatuur op die op de passagiersstoel staat. Het betreft hier dus een "flitsmobiel" die een plekje zoekt voor het uitvoeren van zijn enge missie. Ik laat mijn auto iets sneller dan normaal terugvallen naar de toegestane 80 en vervolg mijn weg. Wat schertst mijn verbazing... ik krijg een beschikking van 226 euro omdat ik 38 km tehard zou hebben gereden. Knap gemeten zeg in die 2 seconden!!!!! 

marion geuijen

we hebben het steeds over de politie die snelheidsovertredingen op de weg aanpakken maar wat denk je van de waterpolitie!!!!! die kunnen er ook wat van hoor.. als die op een zonnige dag even een paar rondjes maken levert dat ook al aardig wat duiten op. laatst waren we samen aan het varen, en onze motor begon te kuren. we hebben een paar keer stil gelegen en het was duidelijk dat mijn man steeds bezig was met de motor, dan weer een stukje varen, en weer stil liggen om aan de motor te prutsen. dit werd nauwlettend in de gaten gehouden door een politie-boot. in plaats van ons te komen helpen, werd er gewacht tot we wegvoeren. mijn man gaf vol gas om te kijken of de motor weer goed liep, dit was niet het geval, hij bleef pruttelen. en ja hoor daar kwamen onze vrienden. te hard gevaren en geen dodemansknop om. mijn man vertelde over de motoproblemnen, maar daar hadden ze geen boodschap aan € 86,- boete. mijn man vroeg of ze even in de buurt wilden blijven voor het geval onze motor helemaal stil viel. toen de boete uitgeschreven was gingen ze er als een speer vandoor en lieten ons met een pruttelende motor achter. de politie is je beste vriend...nou aan me hoela !!!

Mattheus van Zanten

Onlangs kreeg een een boete omdat ik niet "op eerste vordering" mijn rijbewijs kon tonen. Kosten dezes; slechts €28,--. Geen wereldschokkend bedrag, maar een schandalig en hypocriet standpunt van onze justitie. Overal in Nederland worden bestuurders de kans gegeven om hun rijbewijs op een later tijdstip te tonen. Ik was zelfs in staat om mij rijbewijs binnen tien minuten te tonen, maar de ambtenaar in kwestie was onverbiddelijk. Mijn beroep heeft inmiddels zijn eerste reactie binnen van de OvJ. Ik heb geen gelijk. Schijnbaar ben je dus overgeleverd aan de willekeur en de buien van de dienstdoende ambtenaar, en daar ben ik het dus principieel niet mee eens. Wie geeft mij wat tips !!!

Freddy

VANMORGEN 2,5 UUR LATER OP DE ZAAK GEARRIVEERD VANWEGE EEN FILE VAN 10 KM DOORDAT RIJKSWATERSTAAT TIJDENS DE SPITS 1 BAAN OP DE A44 HAD AFGEZET VOOR NORMALE WEGWERKZAAMHEDEN!!! DIT IS TOCH ONACCEPTABEL. ALS IK ALS AUTOMOBILIST DE REGELS OVERTREEDT MAG IK METEEN DOKKEN.

Leo

Al die achterlijke flitsboetes zijn slechts een zoveelste bevestiging van het lage niveau waarop een verkwistende overheid in dit bekrompen kikkerland regeert. Elke dag, elke week, en al jaren lang staan tienduizenden mensen in files op overvolle Nederlandse wegen. Dit probleem zou al lang zijn opgelost als onze Haagse regenten de enorme hoeveelheid belastingcenten eens verstandig gingen gebruiken .in plaats van dat falende ambtenaren hun gang kunnen gaan en grote sommen gemeenschapsgelden “achteloos”over de balk gooien. Nederland...derde wereld land. 

G. Vostenbosch, Uden

Kan de politie /justitie mij eens uitleggen, waarom het aan mankracht ontbreekt om criminelen te arresteren, zelfs wanneer zij weet waar zij wonen, maar wel voldoende mankracht heeft om soms met 5 man langs de kant van de weg te gaan staan kijken of we wel een autogordel om hebben. Of is nu de enige overheidstaak van de politie nog het behalen van de jaarlijkse quota aan boetes en het vullen van de schatkist. 

F.Pijpers

Ik ben al twee keer in korte tijd geflitst op de ringbaan in Tilburg, de "grandiose" snelheidsovertreding bedroeg....2 en 3 km, je mag daar 50 km/uur. Bijna niet te lezen op de snelheidsmeter!! Waanzin ! De kosten?..2x €28. Ze klagen dat ze geen personeel hebben om boeven te vangen,maar staan wel met een paar man tegelijk overal te lasergunnen! Ra..Ra..Politiepet!

WILLEM DE JONG

GISTEREN BEN IK AANGEHOUDEN NADAT ZE MIJ OP EEN GROTE AFSTAND HADDEN GELAZERT.... MET WEL 8 MAN STONDEN ZE AAN DE KANT OM MIJ OP TE VANGEN. TOEN IK LAATST BEROOFD WERD VAN INDENTITEITBEWIJZEN EN RIJBEWIJS KON IK NIET EENS BIJ HET BURO AANGIFTE DOEN OMDAT ER GEEN AGENT BESCHIKBAAR WAS. HAD IK EIGENLIJK KUNNEN WETEN, WANT ZE WAREN NATUURLIJK MET HUN LASERPISTOOLTJE AAN HET SPELEN. 

G Bos

ik vindt het tegenwoordig gewoon stelen van de burger om via deze weg zulke hoge boetes op te leggen die nog amper betaalbaar zijn laat ze in den haag maar wat meer aan de criminaliteit gaan bezig houden en laat niet een burger 100 tot 200 procent extra betalen omdat zij zonodig veel geld over de balk gooien.

Guus Parmentier

Iedereen is natuurlijk vergeten, dat voor de invoering van het kwartje van (kabinet)KOK, in (kabinet)Lubbers, Kok Minister Financien, al eerder 15 (gulden)centen ineens oplegde op de brandstofprijs. Als deze verkapte verhogingen retour gaan naar de automobilist, dan betalen de Nederlanders, Belgen en Duitsers dezelfde brandstofprijs van onderveer 0,97 eurocent.

C. Brander

Van het CJIB kreeg ik een beschikking voor te hard rijden op de A10, met pleegdatum 21 juli 2000. Al 2 jaar geleden dus! en 4 KM te hard gereden stond er echt. Kom bij mij niet meer aan met het verhaal dat justitie "stil" zit. 2 jaar is aan deze "strafzaak" gewerkt om € 27,22 te incasseren. Hoe krankzinnig kan een land zijn. 

B. van Deutekom

Van recht in Nederland kan nog nauwelijks meer gesproken worden. Geen tijd heeft de politie voor oplossen van misdaden en zedendelicten . Mijn aanklacht kwam uiteindelijkop de stapel van de 1.000.000 stuks onbehandelde aangiftes terecht. Door het lange tijdsverloop ging de verdachte vrij uit. Als ik dan van depolitie een procesverbaal krijg voor een paar KM te hard rijden dan knakt mijn rechtsgevoel. Het kan toch niet de bedoeling van de wetgever zijn om burgers alleen maar financieel uit te knijpen en de echte misdaad onbestraft te laten. In Nederland blijkbaar wel. 

Bart van Vliet

6 kilometer per uur te hard... €28,=! Dit is toch te gek?

JJ van Noort

De regio politie Midden-Holland dank ik hartelijk voor hun oplettenheid dat ik enkel KM te hard heb gereden. Hetzelfde korps kan mij nog steeds niet vertellen, wie verantwoordelijk is voor de 2 inbraken op mijn bedrijf in het afgelopen halfjaar. De voorkeur gaat duidelijk uit naar het inzetten van manuren, die de kosten snel terug verdienen.

Jan

Waar zijn ze mee bezig? De werkenden onder ons nog meer geld uit de zak te kloppen door lekker te flitsen in de ochtendspits op A6. Redelijkheid en billijkheid gelden alleen voor de criminelen maar niet voor de automobilist die met 3,4,5 of 6 km te hard rijdt.Deze struikrovers moeten gestopt worden en uit hun confortabele dienstauto's komen om echt wat te doen aan verkeersveiligheid: letten op verlichting, richting aangeven en bovenal gebruikers van drank en andere verslavende zaken. Dan is blauw goed bezig en weer geloofwaardig.

Chrissy

Die landgenotenverraders, die zo graag bekeuringen uitdelen, presteren het om binnen een half uur 2 x een bon uit te schrijven voor dezelfde parkeerfout. Ik zou tijdens een voetbalwedstrijd mijn auto 20 cm. hebben verplaatst! Stelletje mongolen! Na enkele brieven heen en weer met het CJIB, moet ik eerst beide boetes betalen voordat ze het beroepschrift in behandeling nemen. Mijn reactie: Denk eens na of.... kom het geld eens halen! 

pablo secret

FUCK FLITSPALEN!!!!!!!! alleen om de uitkeringen van niet werkende mensen te betalen,en nog veel meer van die onzinnige dingen!!!!! 2 keer geflits in 1 week. als ik de kans krijg om er een te slopen doe ik het. Gek word je ervan. IK moest dit ff kwijt.

Ed van Peppen

Afgelopen nacht heb ik een bekeuring voor foutparkeren gekregen, op mijn eigen stoep. Er stond een blauwe auto op het verbaal, mijn auto is echter groen, kan ik deze bekeuring nietig laten verklaren? Wie kan mij hiermee helpen? Is de politie kleurenblind of zijn ze gewoon zo dom? Ik dacht dat je havo of vwo nodig had om agent te worden. Nee ze komen s'nachts als elke eerlijke burger ligt te pitten je even sarren ipv de criminelen aan te pakken, ik word gek van die gasten. mvg Ed van Peppen

Martin

Ik woon in Frankrijk en gedurende een weekendje in Nederland ben ik geflitst. Boete van Dfl.120.= ontvangen en gelieve per GIRO over te maken. Nu is Nederland het enige land ter wereld waar GIRO bestaat, dus mijn (franse) bank kon hier helemaal niets mee, aangezien BANKEN alleen maar naar BANKEN (en dus bankrekeningen)overmaken. Dus probeer je Justitie te bellen om dit probleem op te lossen. Via informatie krijg je dan een 0900-nummer wat vanuit het buitenland niet te bellen is met als gevolg dat ik een week later opnieuw deze boete ontving, maar verhoogt tot Dfl. 240.= Ik heb toen maar een briefje naar Justitie geschreven om het probleem uit te leggen. Nooit enig antwoord mogen ontvangen, maar de boete staat tot nu toe op Dfl. 520,=. Bedankt Justie.

Erik luppens

mijn grootste ergenis is :bij mij in de polder zijn 80 km wegen,deze verkeren in uitstekende staat.Wat hebben ze gedaan, gewoon borden geplaats met 50 km-slecht wegdek. de wegen zijn zoals gezegd in uitstekende staat en niemand die op die lange rechte wegen 50 kan rijden.Dus reken maar uit met snelheidscontroles.KASSA flinke hardrijders aanpakken ok, maar op deze wijze?

P.M. Loots

De weggebruiker opvoeden noemen ze het flitsbeleid in Den Haag. Jammer dat die opvoeding wel heel eenzijdig is. Links rijden, bumperkleven, slechte verlichting, Bezopen En Rij Toch enz enz. Die pakkans is kleiner als door de bliksem getroffen te worden. MAAR rij geen 5 km te snel, ook al ben je de enige op de snelweg, want dan word je als het tegenzit 10 keer geflitst. En helaas is er geen partij in Den Haag die ballen heeft het flitsen af te schaffen of alleen in risicogebieden nog toe te staan. Want laten we eerlijk zijn makkelijker komen ze daar niet aan geld.

Rainer

Als weggebruiker middels een duitse "auto van de zaak" werdt ik in Friesland geflitst met 126 km/u bij een toegestaane snelheid van 120 km/u. (Autosnelweg)Het kosste mij heel wat moeite aan mijn duitse baas uitteleggen, dat er niks anders aan de hand was, dan een snelheidsovertreding van 6 km/u op een autosnelweg.Dit speciaal in Verband met het feit, dat niemand in staat is een snelheid van 120 km/u over een langere periode correct aan te houden.( Het automatische uitschakelen van de Air- Conditioner verhoogt de snelheid al met ca 5%)!Ik ben heel blij, dat iemand deze misstanden gaat tegenwerken.

G.Meinders

Ik heb nauwelijks ergenis; ik heb mijn gordel om en houd me aan de maximum toegestane snelheid en - zeker net te verwaarlozen - ik kijk uit m'n ogen. Bent U het niet eens met het overheidsbeleid dan ligt dat aan U zelf; weet U het nog, Nederland is een democratische rechtsstaat en de regering wordt door "het volk" gekozen. Bent U echt van mening dat het anders moet, stem dan per 15 mei 2002 eens op een partij die nog niet aan de bak geweest is. Doet die het niet goed dan laat U die bij de eerstvolgende verkiezing als een baksteen vallen. Een vast gegeven is dat U - zolang U zich als stemvee laat misbruiken - geen poot hebt om op te staan.

Bert

Voor een paar km. beboet 56 km jammer , Maar ik heb wel de p aan noitere hard rijders. Die mogen zich voor mij blauw betalen en rijbewijs zonder meer inleveren.Rij iedere dag, krijg je een bekeuring voor echt hard rijden, moet je niet zeuren. Ga er eens van uit dat je kind of kleinkind aangereden word door zo iemand, het is mijn dochters vriendin overkomen. Ik geef u de verzekering dat je dan wel anders denkt over hard rijders. Ik krijg ook wel eens een bekeuring, maar ik zeur niet. Wat betreft u actie voor een paar km,s te veel ben ik het wel met u eens, hoewel in straten ook te hard is. succes en m.v.g. Bert.

Bert

uhm ben met 160KM/h geflitst, hoe bedoel je ergenis. dit zelfs laat s'avonds!!! ik vraag me af of ze niet beter kunnen flitsen in de bebouwde kom of in centra rond om de shopping-centra en uitgaansgelegenheden en in de buurt van scholen, dat is acceptabel.

Bert Wezeman

"INCASSO-buro vrouwe justitia". waar ik in eerste instantie voor het overschrijden van de max snelheid met 5 km getrakteerd werd op een boete met dubbel tarief wegens werkzaamheden aan de weg. Dit was feitelijk niet het geval. bij mijn bezwaarschrift werd dit noch ontkend noch bevestigd maar werd de reden omgezet naar " een onveilige situatie" door geplaatste bordjes op de rijbaan. Mijn visie?? volkomen willekeur. Als er maar betaald wordt? Kon het CJI maar weggestemd worden!!

E.Egas

Hufterigheid durfde minister Netelenbos te verkondigen als geen dodehoekspiegel gemonteerd wordt op vrachtauro’s maar wel even “vergat” dat onder haar beleid de wegen zo smal gemaakt werden, dat vrachtauto’s nauwelijks een bocht kunnen nemen. Gewoon brede fietspaden en normale autowegen (zonder verkeersdrempels) zou dit probleem meteen oplossen en vele botsingen ook voorkomen. Nu lijken de wegen wel op een kermis vol botsautootjes.

Rogier Stijkel

Roodlichtflitsers veiliger? Laat me niet lachen zeg. Ik ben van beroep vrachtwagenchauffeur en heb al meerdere malen bijna een botsing gehad met een auto die plots in de remmen gaat omdat het licht op oranje gaat en de bestuurder toch liever geen flits in zijn/haar spiegels ziet. Als een auto vol afremt en je zit daar achter met je 25 ton totaalgewicht, probeer dan maar eens op tijd stil te staan zonder schade aan lading auto of erger nog personen. Over boetes voor 4 km te hard begin ik niet eens want dan zou deze tekst zwaar gesencuureerd moeten worden. 

Chris

Mijn ergenis is dat iedereen altijd zeikt over de boetes!!!! Is te hard niet altijd gewoon te hard? Of je nu 180 rijdt of 124, het blijft te hard!!! Dat de overheid dit wel aanpakt en andere zaken is weliswaar niet goed, maar moeten ze niet gewoon alle andere overtredingen aanpakken?? (dus inclusief boetes voor verkeersovertredingen).

Tuurlijk is het frusterend om een boete te krijgen, maar moeten we daar niet van leren en zachter rijden??

Als de overheid trouwens geld wil verdienen plaatsen ze wel veel meer camera's. In Amsterdam zit maar in 20% van alle palen een camera. Als het dus alleen was om geld te innen zou in 100% een camera moeten zitten. Een camera helpt trouwens wel om de snelheid te verlagen!!

Zonder camera rijdt 30% te hard, met camera's slechts 1%. Als we weten dat het gecontroleerd wordt, houdt "iedereen" zich aan de snelheid. 

P. Boerebach

De nederlandse regering moet een kijkje nemen bij onze oosterburen. De wegen zijn daar beter (op de meeste stukken) en de snelheid is aanzienlijk beter dan in Nederland. Ook reageert de bevolking van Duitsland anders op hun regels (Hier bedoel ik mee dat langzaam rijders rechts blijven en de linkerbaan alleen is voor de echte hardrijders). De flitspalen in nederland kosten alleen veel geld en brengen alleen maar meer gevaren met zich mee.. 

E. van der Veen

 "FEITEN" zonder Wetsdienaren en dus verbaliseren via de computer en dan via het C.J.I.B. Bonnen zijn een doel op zich, geen sanctie om overtredingen te stoppen. meer blauw op straat best, alleen moeten ze wel verstand van hun vak hebben en niet zo schijterig zijn om in die warme politie auto's te blijven zitten en niet werkelijk de straat op te gaan.

Het "opvoedende "karakter wat de politie zou moeten hebben is er totaal niet. Het woordje NIET in het referendum mag best wat duidelijker, per ongeluk heb ik nee ingevuld terwijl het ja had moeten zijn. De flitspalen en camera's maken de weggedeelten waar deze staan alleen maar gevaarlijker vanwege het optrekken en remmen.

Login

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Poll

Vraag:
Heeft u een radardetector in de auto?

Antwoorden:

Jazeker!

Niet meer sinds het verbod van kracht is

Ik heb helemaal geen detector

Fotoreportages

Nieuwsbrieven

Witteboordcriminaliteit
Rechtsmisbruik
Prestatiecontracten
Milieu en overheid
Veiligheid en overheid
Peijs en KM heffing
CJIB Boetemachine
Rollenbanktesten
Geldgraaier Spee
Blauwe Horkenlijn
Misbruik wet WHAV

Successen

Successen van onzinboetes.nl bij het hof van Leeuwarden

Rechtbank Amsterdam moet tijdig antwoorden »

Boete na 2 jaar nietig »

Anoniem vonnis nietig »

Geen inzage recht bij justitie Zwolle »

Parkeerkaartje toch geldig »